sobota, 13 kwietnia 2013

Scream 12"

Witam ponownie :)
W tym poście chciałabym opisać singla Scream, wydanego na dwunastocalowym winylu (33 1/3 RPM).
Od poczatku z płytą były same problemy. Płytę kupiłam na aukcji na Allegro na początku lutego, a płyta dotarła do mnie dopiero w środę! (10.04!). Jednak w ramach "wynagrodzenia" sprzedający wysłał mi kilka gratisów (singla Scream na CD oraz kilka singli A-ha). Jednak płyta sama w sobie jest niesamowitym "pocieszeniem", o czym można się przekonać po pierwszym spojrzeniu na płytę. Płyta, jak i okładka są  w stanie idealnym, nie ma najmniejszej ryski, nie jestem nawet pewna czy była wcześniej wyciągana z koperty. Jak większość wydań tego typu, płyta jest zrobiona bardzo podobnie do wydania CD - na tylnej okładce zobaczymy, tak jak w rozkładanej okładce w CD, tekst piosenki i zdjęcia - autoportret Michaela i zdjęcie krzyczącego dziecka (swoją drogą, to jeden z niewielu singli, w którym jest napisany tekst piosenki i dołączone są zdjęcia). Dołączam zdjęcie okładki Scream na CD, dla porównania. Jedną z rzeczy, które najbardziej spodobały mi się w tym wydaniu jest label. Jest na nim przedstawiona okładka singla i oczywiście track-lista. Całość prezentuje się fantastycznie, co można zobaczyć na zdjęciach:






(Singiel "Scream" na CD)


Kolejno strony A i B.

6 komentarzy:

  1. No co tu dużo mówić... wyczekałem się w końcu nowego posta ! :P
    Nawet nie wiesz jak ja ci zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za chwilkę będzie post o "Black Or White", który może Ci się spodobać :)

      Usuń
    2. Powiem to tu i tam tez skomentuje że gdyby nie ja to byś go nie kupiła... :P

      Usuń
    3. Tak to prawda, i bardzo dziękuję że mnie do tego zmusiłeś :* <3

      Usuń
    4. No dodawaj kuźna to Black Or White !!!!!!

      Usuń
    5. Już spokojnie, już jest, keep calm.

      Usuń