piątek, 10 maja 2013

HIStory 3 LP

Witam. 
Dzisiaj chciałabym... no, może troszkę pochwalić się moim nowym nabytkiem - albumem HIStory na 3 LP.
Razem z (ZEMSTA BĘDZIE SŁODKA) .... hymm... jak by to wam powiedzieć... już wiem ! właścicielem bloga Michael Jackson The Collection kupiliśmy pakiet kilku płyt, za dość dużą kasę. Nie wiem co on chce napisać, dlatego na razie zostawię ten temat bez ujawniania szczegółów.
Całość oczywiście wydana jest świetnie - to wydanie nie było oczywiście produkowane w dużych ilościach, dlatego też mogli sobie pozwolić na potrójny 180-gramowy winyl. Jakość dźwięku nie jest bardzo obniżona dzięki wyśmienitym dyskom, ale wciąż jest to jakość... winylowa. 
Jedyne, czym się wydanie winylowe i CD różnią od siebie to "History", które ma inne intro. Można to usłyszeć w filmie, który dodaje na dole posta. Do tego daję próbkę piosenki "Little Susie", aby posłuchać trochę jakości nagrania. Tym co mi się podoba w płytach winylowych, co jest także w przypadku tej płyty - na "labelach" (to słowo źle wygląda, ale nie wiem jak je się odmienia ;)) są zdjęcia okładki. Na kopertach są znaczki MJa, których zaczął Michael używać właśnie w tym okresie.
Co do egzemplarza, który ja posiadam: niestety, nie zawiera on książeczki, a płyty są "postemplowane". Chyba nie dam rady nic więcej napisać, ponieważ sama nie wiem co - jestem wciąż zbyt podekscytowana tym że ten egzemplarz dołączył do mojej kolekcji.
 Oto zdjęcia:









14 komentarzy:

  1. Gratuluję, sam szukam tego wydania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Niestety na Allegro są tylko takie w niesamowitych (w znaczeniu ogromnych) cenach. Ale może jacyś fani z facebookowej strony "MJJ Collectors" mają jakąś kopię na wymianę lub sprzedaż? Warto spytać :) Powodzenia w szukaniu :)

      Usuń
    2. To prawda, na Allegro faktycznie szaleją z cenami. Tyle, że z tego co widzę, to tam są wydania z USA, a to już mam ( http://my-mjj-collection.blogspot.com/2011/02/history-3lp-usa.html ) . Chciałbym jednak kupić też wydanie z Holandii.

      Usuń
    3. Czym się różni takie od wydania z USA? Tylko miejscem wydania?

      Usuń
    4. Rożni się ogólnym wyglądem :

      1) USA - opakowanie typu box
      H - opakowanie rozkładane

      2) USA - druk czerwony (okładka)
      H - druk biały

      3) USA - pełna książeczka
      H - brak książeczki (?)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mówiąc szczerze - zdaję sobie z tego sprawę i... dziękuję? Nie wiem czy na to odpisywać dziękuję, czy... :)

      Usuń
  3. Nie no jedyne co mogę powiedzieć to to że, że że no jest genialne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co myślisz na temat tego intro do HIStory?

      Usuń
    2. co myślę ? zauważyłem że jest takie samo jak intro do History na History world tour.

      Usuń
    3. Ja myślałam że takie intro jest we wszystkich pierwszych wydaniach, ale przesłuchałam sobie wszystkie pierwsze wydania HIStory jakie mam i we wszystkich jest to takie... normalne intro i nie wiem o co chodzi że na winylu jest inne i chyba będę dociekać dlaczego jest tak a nie inaczej...

      Usuń
    4. Są też wydania CD z tym intro z winyla, czytałe o tym na czyimś blogu.

      Usuń
    5. Zastanawiam się jak jest na singlach, teraz sobie nie przypominam, czy na jakimś singlu History jest wersja z winyla. Jak znajdziesz coś na ten temat to wyslij mi linka, ok?

      Usuń